De praktijk is gesloten voor nieuwe patiënten / We do not accept new patients
Wij steven naar een hoge kwaliteit van zorg. Het kan echter voorkomen dat u een minder prettige ervaring hebt gehad tijdens een behandeling of wellicht verbeterpunten hebt gezien. Wij waarderen het als u dit kenbaar maakt bij een van onze medewerkers. Samen kan er dan worden gezocht naar een verbetering of oplossing. Blijft de onvrede bestaan, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen.
Probeer samen met uw huisarts het probleem op te lossen
Voor klachten die betrekking hebben op (medewerkers van) de huisartsenpraktijk kunt u terecht bij uw huisarts. De huisarts is de medisch eindverantwoordelijke en waardeert het als u de klacht met hem of haar bespreekt. Samen wordt er gezocht naar een oplossing. U kunt ons klachtenformulier downloaden in onze downloadsectie of vragen bij de assistente. Na ontvangst neemt de huisarts contact met u op.
Indienen van de klacht bij de SKGE
Komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing voor uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen bij de klacht te bemiddelen, kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Meer informatie kunt vinden op www.skge.nl of u kunt bellen met 088- 0229100
Copyright © 2023 Huisartsenpraktijk Van Bentveld en Rijkée - Alle rechten voorbehouden
Deze website maakt gebruik van cookies. Wanneer je deze site blijft gebruiken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies.